Jak se chovaji privatni adresy v Internetu?

Jan Kasprzak kas at informatics.muni.cz
Thu Oct 18 13:02:07 CEST 2001

David Rohleder wrote:
:  Proti cemu? Proti architekture IBM PC, ktera ma propustnost na
:  sbernici max 4Gb/s? (pricemz vetsinou ten paket projde po teto
:  sbernici min. dvakrat). Zkuste do pc osadit vic jak dve gigabitove
:  karty, kolik vam toho zvladne uroutovat? 400Mb/s?

	No, tohle tak pro 33/32 PCI. Pro rychlejsi/sirsi sbernici asi vic.
Pokud clovek potrebuje routovat nekolik gigabitovych toku, tak je to
problem. Ale pokud jde treba o routovani nekolika az nekolika desitek
100Mbitovych toku, tak mi porad prijde levnejsi a mensi (na prostor :-)
reseni, dat do racku jeden gbitovy switch a nekolik pocitacu s
4-8 100Mbitovymi kartami a jednou gigabitovou a pohlizet na toto cele jako
na jeden router s gigabitovym switchem v roli backlplanu.

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //