Win ME + USR

Pavel Jadrny jadrny at volny.cz
Thu Oct 18 21:02:58 CEST 2001

Zkuste zavolat providerovi jaky doporucuje inicializacni string pro vas
modem
Obvykle ma provider dosti velkou databazi, poku ten vas modem je alespon
trosku in tak by nemusel byt problem

Dalsi problem by mohl byt s kvalitou linky od Telecomu, napriklad uzivatel
muze byt pripojen pres pcm a ani o tom nevi. Pro hlas to nevadi , ale data
max 9600. V tom pripade nechat promerit linku od Telecomu, prihlasit modem
(pokud je homologovany - muzete pripojit i sam narozdil od minulosti) a pak
cekat az vam linku opravi

Takze nezoufejte, lze to vyresit, ale nekdy je to na dlouho (hlavne s
techniky Telecomu, kteri neustale tvrdi, ze je vsechno OK)
--

JaPa
mailto:jadrny at volny.cz

patent <patent at quick.cz> píše v diskusním