Proc se neukladaji informace z transportni obalky do mailboxu

Dan Ohnesorg dan at feld.cvut.cz
Sat Oct 20 17:04:31 CEST 2001

Dostal jsem zajimavy dotaz, na ktery me nenapada korektni odpoved.

Proc se pred 30 lety autor SMTP protokolu rozhodl, ze se nebude do
mailboxu uzivatele ukladat transportni obalka. Nejde mi o odpovedi typu,
my to umime a davame ji do hlavicky X-To:, ci pridavame to do Received:
hlavicek.

Jedine co me napada, je uspora mista, ale ja ta uspora rozhodujici? Kdyz
by se vetsinou jednalo o dva radky?

Samozrejme bolave je to az v okamziku, kdy ma nekdo jednu pop3 schranku
pro 10 lidi, coz jiste v roce 1970 nikoho ani nenapadlo, ale myslim si, ze
by to mohlo byt zajimave i pro toho, kdo ma schranku jen sam pro sebe a
chce treba vedet, na kterou z jeho adres byl zaslan hromadne rozesilany
dopis.

Zajimaly by me vase nazory, nebo dokonce presna odpoved, pokud ji nekdo
zna.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311