Proc se neukladaji informace z transportni obalky do ma

Pavel Satrapa Pavel.Satrapa at vslib.cz
Sun Oct 21 20:59:28 CEST 2001

> Proc se pred 30 lety autor SMTP protokolu rozhodl, ze se nebude do
> mailboxu uzivatele ukladat transportni obalka. Nejde mi o odpovedi typu,
> my to umime a davame ji do hlavicky X-To:, ci pridavame to do Received:
> hlavicek.

Podle mne to je otazka filosofie posty. Transportni obalka je urcena pro
ucely transportu a kdyz je dopis dorucen, proste zanika. Stejne jako nas
nezajimaji pytle a ruzne nalepky, ktere pouziva fyzicka posta pri
dorucovani nasich dopisu, nemely by nas zajimat ani ty elektronicke.

> Zajimaly by me vase nazory, nebo dokonce presna odpoved, pokud ji nekdo
> zna.

Ten nekdo by mohl byt Marshall T. Rose ;-)

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Technical University of Liberec
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Information Technology
 Phone:  +420-48-535-2385         Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +420-48-535-2229         Czech Republic