Zajimave porty v logu firewallu

Jaroslav Lukesh lukesh at k-net.cz
Fri Oct 26 13:23:57 CEST 2001

Dobry den,

tohle jsem nasel v logu firewallu, nevite nekdo co je na tech portech ci co
to hleda?

UDP, 212.11.166.217:28432->localhost:28431
UDP, 192.168.2.18:12345->localhost:12345
UDP, 192.168.2.11:1307->localhost:1604

Prvni je pri poripojovani pres dial-up a zbytek je kdyz jsem byl pripojen
ve firemni siti. Vsechny pozadavky se vyskytuji opakovane, pokus o pristup
na port 12345 dokonce kazdych 5 minut. Nejsem spravcem firemni site, ale
zajimalo by mne, co to tam komu jede.

Jen tak mimochodem pokud jsem pres dialup, tak kazdou chvilku (v prumeru co
pulhodina) si kdekdo na mne zkousi nektery z portu 21,22,23,25,80,110,111 -
to jen tak pro ilustraci jak je dnesni internet pekne divoky. Zajimave ale
je, ze oblibeny 53 si na mne v prubehu mesice jeste nikdo nezkousel. Hack
DNS asi uz neni v mode.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
www.k-net.cz  Multimedia, Networking, Communications, terminals, NC, R+D
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler