Zajimave porty v logu firewallu

KIE kieredan at atlas.cz
Mon Oct 29 06:56:17 CET 2001

na tehle portech vetsinou bezi trojske kone - konkretne 12345 - Netbus,
Gabanbus, X-bill ad. - ty ostatni porty mi nic nerikaji (ale
typnul bych to taky na trojany).

Spousta lameru se snazi napojit na tyhle porty protoze obcas maji lidi na PC
trojana a nevim o tom a jsou snadnym cilem radoby hackera.

KIE