Proc se neukladaji informace z transportni obalky do mailboxu

uhlar at fantomas.sk uhlar at fantomas.sk
Tue Oct 30 13:52:36 CET 2001

Jan Kasprzak <kas at informatics.muni.cz> wrote:
-> uhlar at fantomas.sk wrote:
-> :  Zislo by sa to aj v pripade ze ma jeden pouzivatel viac adries aby vedel na
-> :  ktoru bola ta ci ona posta poslana...
-> :
->        Qmail ma presne na tohle hlavicku Delivered-To:. Ale Qmail je
-> DJBware se vsemi jeho vyhodami i nevyhodami.

ja viem, problem je to ze to nie je standard...
--
 Matus "fantomas" Uhlar, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
 Micro$oft random number generator: 0, 0, 0, 4.33e+67, 0, 0, 0...