Re: Placená reklama na internetu

Vojtěch Malý vojmal at atlas.cz
Tue Sep 25 21:20:00 CEST 2001

Aha, tak jestli je to takhle, tak si moc nevydělám, je to spíš pro zpříjemnění života a pokrytí telefonních poplatků. Možná mi zbyde na dvě piva. Asi si opravdu moc nezaškrtám. Tak dík.
--
Vojtěch Malý

"David Floryan" <davidfloryan at atlas.cz> píše v diskusním příspěvku news:9ol819$ppa$1 at morticia.kit.vslib.cz...