advanced bind

Pavel Ruzicka pavouk at k332.feld.cvut.cz
Mon Apr 1 23:17:33 CEST 2002

Dobry den,

> problem jde opravdu vyresit pomoci prikazu view, ten je ovsem pouze v bind
> 9, ja musim pouzivat bind 8.2.4. Existuje nejaky podobny prikaz pro tuto
> verzi bindu ?

obavam se, ze bind9 je jediny zpusob. Prechod z binda 8 na 9 znamena upravit,
ci zmenit konfigurak, opravit chyby v konfiguraku a zonach (bind9 je vice
haklivy na chyby), pouzivat program rndc misto ndc. Parametry reconfig
a reload jsou u ndc i rndc, takze obvykle staci lehce upravit skripty
a je hotovo.
Samozrejme pokud opravdu nemate sanci prejit na bind9, tak mate asi smulu.
Ja mam osobne dobre zkusenosti s Bind 9.2.0, ktery se stara radove o tisice
domen. Jediny problem, na ktery jsem narazil je obcas nesmyslne chybove
hlaseni zpusobene syntaktickou chybou v konfiguraku.

Pavel Ruzicka