Proxy

pupu pupu at marvin.cz
Tue Apr 9 14:45:35 CEST 2002

Lubo Slovak wrote:
> Pripajam sa  k internetu cez dial-up a moj poskytovatel pripojenia umoznuje
> pouzivat proxy. Aky vyznam ma pouzivat proxy?

Jeste jeden vyznam muze proxy mit. Ten, ze se bez ni treba na www
stranky vubec nedostanete. Je to vlastne brana skrz firewall, ktery
jinak vsechno zakazuje. Bezne jsou pouzivany proxy pro www, ftp a
(obcas) telnet. Tak si muzete coby provider zajistit plnou kontrolu nad
tim, co vam vlastne z vnitrni site do Internetu chodi.

Pavel Urban (pavel.urban at hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/