Netcraft a uptime

Jan Kasprzak kas at informatics.muni.cz
Thu Apr 11 15:46:08 CEST 2002

glux at glux.cz wrote:
: > 	Nevite nekdo, jakym zpusobem zjistuje NetCraft uptime
: > serveru (http://uptime.netcraft.com)?
: >
:
:  Ja si myslim ze to zjistuje pomoci HTTP protokolu a metody HEAD (protoze, jakmile jsem do
:  v httpd.conf nastavil ServerTokens Prod, prestali mi sledovat uptime (jinak je mozne ze
:  to sleduji i kombinaco nekolika technik, napr SNMP a pod.).
:
	Zajimave. Ja jsem pred par dny rebootoval server (www.linux.cz)
a od te doby me nesleduji. Tak me zajimalo, co se od rebootu zmenilo.
Menil jsem verzi jadra (Linux 2.4.17 na 2.4.19-pre<cosi>). Jinak si nejsem
niceho vedom.

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/