Co je to, priprava attack?

Dan Barta barta.kon at atlas.cz
Sun Feb 3 10:47:38 CET 2002

Zdravim!
Mozna trochu mimo tema, ale...
Mam na windowsech apache + php + mysql, kde mam na testovani projekty,
pripojeni k internetu realizuji pres Dial-up. Obcas se divam do errorlogu a
ted jsem tam nasel, to co je v priloze.
Znamena to ze nekdo z italie se pripojil (IP adresa odpovida
www.federalpol.it) na moji dynamicky pridelovane IP prave aktivniho
pripojeni od volnyho na port 80, kde je Apache a hledal kdesi cosi (byt
zrejme nevedel pod jakym OS mohlo moje PC fungovat).

Otazky:
1) Kdo ci co to mohlo byt
2) Co si od takoveho dotazu na apache mohl ocekavat (vzdyt pravdepodobnost,
ze budu mit vysdileny Root Windowsu/lynxu a pustene odevsad CGI je temer
nulova)?
3) Jaky ma byt vysledek mych cinu vuci federalpol.it ?

Diky za nfo zkusenejsim...

S pranim hezkeho dne

                                         Dan Barta