Co je to, priprava attack?

Jiri Novotny novotny at ics.muni.cz
Sun Feb 3 18:23:27 CET 2002

> Upozronit je, ze jsou hacnuti. Ale to uz asi vedi, takze bych se na to
> vykaslal.
>
> Podle me ma smysl reagovat jen na utoky, za kterymi je citit clovek. Tehle
> cervu jsou desitky a "utocnik" je vetsinou sam obeti.

Obavam se, ze nemate pravdu. "Spravci" podobnych hruz jsou lide,
kteri maji pocit, ze pro provoz Web serveru staci precist reklamni
prirucku od M$ a mohou delat obrovske Web projekty. Podle meho nazoru
je potreba je neustale vyvadet z omylu, aby svymy chybami neobtezovali
ostatni. Proto je potreba neprodlene kontaktovat jejich nadrizeneho
providera, stezovat si mu a zadat o rychlou napravu (a to i dost
durazne, pokud k tomu mate prostredky).

				S pozdravem

					J. Novotny