Re: vyhrazené datové pásmo

Martin Konícek martin.konicek at atlas.cz
Sun Feb 10 13:07:36 CET 2002

Minimalni pasmo je blbost. Lepsi je router s QoS. Budete mit maximalni prioritu a vsem ostatnim zbude jen zbytek. Tak si napriklad vymezite ze 128k linky 64k a pro zbytek bude 64k. Kdyz svych 64k nevyuzijete, tak se ostatni budou moc podelit o zbytek. Tomu se rika 100% vyuzityi sirky pasma...

--

Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--