Router, DSL, jedno IP, prosim o vysvetleni

Martin Konícek martin.konicek at atlas.cz
Thu Feb 21 08:19:09 CET 2002

Pokud je mozno zahajit spojeni i s venku, tak se na vas pocitac dostat lze. Pak nezadavate Nicmene, i kdyz to nelze je mozno napriklad trojanem navazat spojeni od vas, takze dostat se na komp jde v kazdem pripade, jen to je stizene... Ani nejlepsi firewall vas nikdy neochrani pred nejakymi hackerskymi pokusi, i kdyby jste mel jen proxynu, tak se spojeni vytuneluje...

--

Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--