[Dial up]: Pouziti jinych proxy serveru nez IP proxy ?

Libor Striz poutnik-x at x-atlas.cz
Thu Jan 31 00:06:52 CET 2002

Tom Z. Meinlschmidt <tm at salome.datron.cz> Tue, 29 Jan 2002 20:05:48
+0000 (UTC) wrote  ...

> ....zvlastne v dobe dynamickych obsahu,
> ktere se ani cachovat vicemene nedaji.

Mnohdy daji, pouzivate-li Proxomitron, ktery umi filtrovat HTTP headers
a META TAGY.

> kazdopadne nema smysl kontaktovat vzdalenjsi proxy uz kvuli te dalce, ktera je
> nutna ke spojeni - mit proxy, ktere cachuje pouze USA v Cechach by pro Vas bylo
> idealnejsi.

A proxy umi zmenit 2 kliknutimi mysi. Myslel jsem, ze pred napojenim
na americky web by prepnul na americkou proxy, tam si brouzdal,
pak se vratil na proxy.vol.cz a pokracoval unas.

Libor the Wanderer poutnik-x at x-atlas.cz
For mail replay: Please remove - and x to get real mail address.