IPv6 a DNS

Jan Kasprzak kas at informatics.muni.cz
Fri Jul 12 11:50:33 CEST 2002

Michal Ludvig wrote:
:  Jan Kasprzak wrote:
: > 	Pokud se na to nekdo chce podivat, zkuste klast dotaz
: > na "pyrrha.ip6.fi.muni.cz" - meli byste dostat budto AAAA
: > 2001:718:801:230::12, nebo A6 chain vedouci k tehle adrese. Pokud
: > se zeptate ns.fi.muni.cz, meli byste dostat primo AAAA zaznam. Pokud
: > nekoho jineho, zrejme z nejakych duvodu dostanete jen A6 zaznam
: > (a pri explicitnim dotazu na AAAA nedostanete nic). Znamena to, ze by
: > pro spravnou funkcnost tohoto mechanismu muselo byt "allow-v6-synthesis"
: > na vsech nameserverech na svete?
:
:  Ted jsem to zkousel z OpenBSD 3.0 a at se zeptam kohokoliv, vzdycky
:  dostanu AAAA. Takze by to mohla byt chyba v resolveru. Nebo jste to
:  mozna uz spravil ;-)
:
	Ano, vykopal jsem veskere A6 a ip6.arpa a dal misto toho
AAAA a ip6.int (a vypnul allow-v6-synthesis). Ted se to doufam jevi spravne
vsude krome programu "host" bez prepinace "-n".

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //