Nelze odesilat mejly

uhlar at fantomas.sk uhlar at fantomas.sk
Fri Jun 7 15:03:35 CEST 2002

Petr Laznovsky <lazna at volny.cz> wrote:
-> No, ptal jsem se na to naseho providera a on mi rekl, za to je samozrejme
-> zakazany. Pry to mel driv povoleny pro vnitrni adresy, ale uz to taky
-> zakazal.
-> Ja si pamatuju, ze pred par lety se dalo vlizt do pop trojkovy schranky na
-> Seznam.cz telnetem a pomoci pop3 prikazu si smazat prilis velky mejly aniz
-> by je clovek tahal. modemem. Dneska uz mi to akorat napise connection with
-> host lost :-(

nechapete princip.

telnet je program aj protokol. pop3 je protokol. mozete sa vsak programom
telnet pripojit na pop3 port a komunikovat s protokolom pop3... pop3 serveru
je jedno akym programom sa pripajate, ani nema sancu to zistit (iba
detekovat na zaklade istych naznakov).

pre pop3 je to vzdy TCP spojenie, bez ohladu na to kto sa pripojil. Zakazat
telnet na port 113 sa da len tak ze zakazete spojenia na port 113 a tym
zakazete pop3
--
 Matus "fantomas" Uhlar, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
 It's now safe to throw off your computer.