RH 5.0 nelze instalovat, chyba disku

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Sat Jun 15 01:03:35 CEST 2002

"Petr Laznovsky" <lazna at volny.cz> writes:

> *** post for FREE via your newsreader at post.newsfeed.com ***
>
> DD,
>
> pri instalaci RH 5.0 na PC 486, 20Mb RAM, 540HDD mi vzdy pri pokusu o
> vytvoreni partition na HDD vyleze hlaska o tom, ze redhat nemohl nalezt
> zarizeni na kterem by bylo mozno vytvorit partition. Pritom je HDD v pohode
> a je jako master. Slave je CD mechanika ze ktere se instaluje. Disk byl
> kontrolovan, jak BIOS utilitou, tak instalaci Windowsu pred ctrnacti dny,
> ktera probehla v pohode. Bootovaciu disketa RH 5 ho nadetekuje spravne. Ma
> [...]

Instalovat RH 5.0 je ponekud sebevrazedny pokus. Vyssi verze RH nejsou
o moc vic narocne na zdroje, pokud si tedy budete spoustet stejne
aplikace jako na tom RH 5.0 (tzn. zadne KDE, GNOME).

Nejjednodussi by bylo vrazit disk do nejakeho lepsiho pocitace (hlavne
vic pameti) a nainstalovat ho tam a pak prenest zpet.

David Rohleder						davro at ics.muni.cz
Brno, Czech Republic