DNS - lame severs

Beno Slávik benyto at oku-pi.cz
Wed May 15 12:09:36 CEST 2002

NO to jste mě pane Lukeso uklidnil :-) Ja furt hledal chybu :) Prekvapuje
mne, ze je v CZ domene takovyhle bordel ... myslel jsem si, ze to muze
udelat jen nejala lama co videla linux a DNS z rychliku a konfigurovala to
nejakou uzasnou 100pro fcni utilitou :-).

Sit na ktere se toto objevuje je opravdu mala .. datove toky tydne kolem
giga ... z toho možná třetina emaily ...

Ještě jednou díky za poskytnuté informace!

S pozdravem Beno Slávik, oku pisek