Hotmail a HTML-only maily

Jaroslav Lukesh lukesh at k-net.cz
Tue Oct 8 20:56:45 CEST 2002

| Odesílatel: fantomas Uhlar <uhlar at fantomas.sk>
| (ak niekto vie o vhodnejsej konferencii pre tento topic, dajte vediet)

| v poslednom case mi z Hotmailu prichadzaju HTML-only maily.
| Da sa to tam vobec vypnut? Kolega to tam hladal a nenasiel.
|
| Rad by som vedel ci mam mojim znamym s kontami odporucit zmenit providera
| alebo len nastavenie...

On tu nekdo pouziva hotmail? Ja myslel ze tu jsou vsichni tak paranoidni ze
cokoliv co smrdi M$ maji zakazane ve firewallu (aspon ja ano). Kdybyste to
nekdo chtel udelat, tak M$ IP jsou 207.68.128.0/24 a 207.46.0.0/16

Doporucuji zmenit, nejlepe na neco sifrovaneho. Neco se o "idealni"
freemailove sluzbe psalo na www.zvedavec.org.

Zdravi JL.