Hotmail a HTML-only maily

Dalibor Straka dast at regionet.cz
Wed Oct 9 09:42:16 CEST 2002

On St, 2002-10-09 at 08:58, Jan Vondrak wrote:
> A Seznam nezakazujete? Post, Volny,...? To je podle me uplna kravina.
> Jak stahujete hotfixy? Vy mate vsude jen Linux? Jsem paranoidni, takze
> nastavuji firewall proti utokum. S MS to nema co delat.
> JF

Hmmm souhlasim,
je to prehnane zakazovat na serveru domenu hotmail M$ apod. Ja napriklad
mam na mailovem konte na seznam.cz zakazane domeny yahoo.com a
hotmail.com, protoze mi nikdo znamy z nich nepise a chodej jenom spamy.
Ale s vyse uvedenym to nijak nesouvisi. Filtrovat tak "velke" domeny
neni paranoidnost, ale blbost.

Prece kdyz mi nejakej FELak vyhackuje pocitac tak kvuli nemu nezakazu
celou domenu .cvut.cz, nebo rovnou .cz :o).

-- Dalibor Straka