Hotmail a HTML-only maily

Pavel ŠVARC stefan.samecek at volny.cz
Thu Oct 10 09:09:29 CEST 2002

Jaroslav Lukesh napsal:

> to neni tak hned, pockejte si. Predevcirem jsem mel pozadavky na MS z webu
> tiscali.cz (10 z jedne stranky!), vcera dokonce i z nejakeho co se venuje
> bezpecnosti.
no dobrá počkám si

> když máte velkou databázi, můžete skládat mozaiku. S množstvím informací
> se lid lépe ovládá, nemyslíte?
spíš bych to viděl na lepší přispůsobení marketingu, to je celosvětový trend
vědět o zákaznících co nejvíce

> Hádejte, proč asi R Burton stáhl svůj web o tom, jak se bránit přesně
> těmto děrám? Udělal zásadní chybu - má soukromý mail na hotmailu. Když na
> vás nic nemají, nemůžou tlačit.
o tom nic nevím takže to neřeším

> Ale vadí mi, že mají můj e-mail, moji adresu, ví zhruba co mě zajímá, že
> dosledují i bez cookies, kdy přesne jsem se zrovna já díval na jejich web
> a co jsem chtěl (a to i pod W95osr2). A to přesto, že sám žádný počítač
> nemám (doopravdy, všechno je firemní, jen ten plotter je můj ještě z dob
> ZX spectra).
viz víš uvedené, tohle na vás dneska shromažďuje nejen každý druhý server
ale i kamené obchody se snaží získat o vás víc než jen co jste si koupil.
Jenom to nemají tak lehké.

> Ale nejen to. Díky bobkům v officovských souborech toho ví daleko víc než
> si myslíte, stačí ho jen nechat válet někde na internetu - a to ještě
> nemusí být ten který jstet tvořil, mohl ho klidně někdo předělat - nebo
> vám ho jenom tak dal k přečtení (ano, office do něj zapisuje ikdyž ho
> jenom otevřete - ale zase ne vždy, schválně si to zkuste vysledovat v
> binárních změnách). Prostě stačí jen používat počítač nebo internet jejich
> technologiemi.
Office nepoužívám je to moc drahá sranda a nikdy bych nevyužil jejich
možnosti na víc než tak 5%. Works to bývala super věc, nevím možná ještě
jsou, ale teď fandím Software602 a OpenOffice

> Ale ne. Stačí se jen vhodně chovat.
nejsem paranoik ale přesto v mých W2K nenajdete nikde InternetExplorer místo
něj je tam mozilla, právě díky SP3 :O))

> dálková správa od microsoftu
mám RedHat používám up2date a vědí zcela přesně co mám na počítači :O)))
je to logické a pokud to tak nechci nebudu up2date používat
analogicky pokud nechci aby na mě MS něco věděl nebudu používat jeho
produkty, ale to je někdy dost těžké.

Stefan

PS: ukončil bych to je to flame jako hrom :O))