php upload

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Wed Sep 18 15:53:43 CEST 2002

On Wed, 18 Sep 2002, Peter Mann wrote:

> Zdravim,
> potrebujem nejak jednoducho cez web uploadovat VELKE subory na server
> ... cez php a POST metodu to funguje, ale len pre male subory ... do par
> MB ... potrebujem prenasat subory velke cca 150-200MB z lokalneho disku
> pouzivatela (windows) na server (linux) ...

Podobny problem jsem nedavno resil, s php to nesouvisi, problem je, ze
web server napred chce prijmout cely obsah POST requestu a pak to teprve
preda skriptu/interpretu. Coz IMHO primo vyplyva z http a neda se s tim
nic moc delat.

Problem to muze delat jak na strane serveru, tak i pripadne na http
proxy po ceste, je-li tam nejaka (prip. vice).

Neprisel jsem na nic lepsiho, nez to zkusit resit nejakym apletem, ktery by
prenaseny soubor rozporcoval na snesitelne velke kousky a ty odesilal
serii http requestu.

A to by znamenalo mj. mit ten applet podepsany, aby mohl sahat do
filesystemu....

Nechal jsem to nakonec v tomto stavu akademickych uvah...

S pozdravem

Vlada Mencl