Telefonicke pripojenie

Lubo Slovak zahradne at centrum.sk
Sun Sep 22 21:08:16 CEST 2002

Po skonceni surfovania a ukonceni tel. pripojenia (win95, IE 5.5, pevna
analog. linka) som fyzicky odpojil telefonny kabel z interneho medemu
pocitaca a zasunul som ho do telefonneho pristroja. Zdvihol som sluchatko a
bolo pocut klasicky telefonny ton. Robim to tak vzdy. Naposledy vsak sa mi
nemohlo dovolat na telefon, brat tvrdi ze bola obsadena moja linka. A to i
napriek tomu, ze ako som pisal, po skonceni surfovania, prepojenia kabla a
kontrole bol v sluchatku klasicky ton. Dovolanie sa mi na telefon bolo
uspesne az na dalsi pokus.

Nemoze to mat nieco spolocne so surfovanim na internete? Nemohol niekto na
moj ucet cerpat impulzy? Pred ukoncenim surfovania na jednej stranke
suhlasila IP adresa mojho providera.

Lubo