SNMP get_bulk_request na Cisco?

Frantisek Rysanek Frantisek.Rysanek at pragonet.cz
Tue Sep 24 09:08:19 CEST 2002

Dobry den,

nevite nekdo, jak se zeptat Cisco routeru pres SNMPv2c get_bulk_request,
aby vratilo nejaka pouzitelna data? Presneji, vygenerovat dotaz neni problem
- problem je, ze vsechna OID, ktera jsem zatim zkousel, vraceji prazdnou
odpoved.

Parsoval jsem rukama obsah dotazu i odpovedi (hexa vypis paketu
z tcpdumpu) a Cisco vraci jako posledni polozku ASN.1 PDU prazdnou sekvenci
(sekvenci o nulove delce "payloadu") - coz je syntakticky zcela korektni odpoved
typu "prazdna mnozina".

Zkousel jsem pouzivat ruzna OID, ktera jsem dostal klasickym cyklickym
get_next_requestem - ale dostal jsem vzdycky jenom prazdnou odpoved.
Cili opakuji otazku: na jake OID ci sekvenci OID se mam ptat, aby Cisco
neco odpovedelo?

Budu vdecny za jakykoli napad.

S pozdravem

Frantisek Rysanek

P.S.: Trochu jsem se bal, abych nebyl vykazan za off-topic otazku - ale kdyz
vidim ostatni aktualni thready, tak se uz tolik nestydim.