Eurotel Data nonstop

Radek Janecek radek.janecek at col.cz
Wed Aug 20 00:22:46 CEST 2003

Vyuzivam ET GPRS Data non-stop a jsem zatim spokojen. Sice se mi obcas
stane, ze jim pripojeni vypadne (za mesic cca 2x), ale jinak se to da.
Na infolince Ti budou s klidem tvrdit ze je vse OK ... ale casem pak
zrestartuji sluzby na ustredne a nebo provedou restart BTSky a zase se
jede dal (zatim to vyresili pokazde maximalne do 2 hodin.
Rychlost se mi zda stabilni .... zatim jsem na tom zadnou brutalni
agregaci nesledoval (ale do budoucna bych s ni pocital, protoze to
vyuziva stale vice lidi). Zatim je to o neco rychlejsi nez klasicky
dial-up pres CTc.
Pokud mas nejaky konkretnejsi dotaz na tuhle sluzbu, klidne muzes napsat
a pokud to budu vedet, odpovim a nebo se pokusim otestovat :-)

Radek