Ati a frekvence monitoru

Jan Vondrak frkj at softnov.cz
Thu Dec 25 18:53:36 CET 2003

DD,
Omlouvam se za OT, ale nejak si nevim rady. Poridil jsem si Radeon 9200 SE a zaboha nemohu nastavit obnovovaci frekvenci na vic, nez 60 (system Windows 98/2000). Mam posledni ovladace z inetu, nastaveny spravny typ monitoru a na predchozi karte mi to behalo 1024x768/90. Takove ty nastavovace frekvence nepomahaji. Kdyz to nastavim klasickou cestou pres vlastnosti obrazovky, tak mi to tvrdi, ze je tam 85Hz, prestoze neni. Nemate s tim nekdo nejake zkusennosti? ATI je opravdu na h..no....
Diky
JF