Hledani uzkych mist v siti

Jan Kasprzak kas at informatics.muni.cz
Mon Feb 17 09:59:43 CET 2003

David Rohleder wrote:
:
:  RMON trap etherHistoryUtilization, ve standardu je minimalni
:  vzorkovaci frekvence 1 sekunda.
:
:  http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/software/ios121/121cgcr/fun_r/frprt3/frd3001a.pdf
:
:  pak uz ti asi staci jenom spocitat pocet trapu na jednotlivych rozhranich.

	Jo, tohle vypada zajimave - hlavne ze se nemusi z centra olizovat
vsechny interfejsy. Ale: jednak to vypada jako vec IOSu (a ja mam krome toho
i switche s CatalystOSem a routery s Linuxem) a jednak to zda se meri jen
zatizeni site - ja chci rozlisti pripad kdy jeden pocitac prenasi na plne
rychlosti (to mi nevadi, uzke misto tam neni) a kdy se treba dva pocitace
snazi prenaset na plne rychlosti - tam je pak uzke misto.

-Y.

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //