Spamovani z domeny tvujdum.cz

Dan Ohnesorg Dan at feld.cvut.cz
Mon Jan 20 11:24:21 CET 2003

Asi jste si take vsimnli, ze pan Ladislav Semetkovsky obstastnuje zrejme
miliony emailovych adres pomerne velkym, z pohledu RFC zcela nekoretkne
naformatovanym mailem.

Jeho tupost dosahuje takovych mezi, ze mi do jedne konference poslal mail
15x, protoze si ani neumi ohlidat duplicity. Nastesti prave nekorektnost
mailu vedla k jeho zablokovani na filtrech. Ale jinymi cestami jsem tech
mailu dostal asi 50. Semetkovsky neni k nalezeni, telefony nebere, maily
samozrejme nejdou posilat, protoze ma zahlcenou schranku.

Cely SPAM je distribuovan pres mailservery Contactelu a ti to distribuuji uz
treti den. Presto nechteji suspednout mailovou frontu a mail vypucovat,
protoze pry nemohou rusit mail zakaznika.

Myslite si, ze je to v poradku? Podle me u takle evidentniho spamu neni co
resit a meli by jednak smazat vsechno co uz k doruceni maji a jednak uz od
Semetkovskeho nic nebrat.

Chci vyzkouset stiznost podle zakona o reklame, nechce se nekdo pripojit?

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311