Spamovani z domeny tvujdum.cz

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jan 20 11:49:36 CET 2003

Dan Ohnesorg wrote:
> Cely SPAM je distribuovan pres mailservery Contactelu a ti to distribuuji uz
> treti den. Presto nechteji suspednout mailovou frontu a mail vypucovat,
> protoze pry nemohou rusit mail zakaznika.
> Chci vyzkouset stiznost podle zakona o reklame, nechce se nekdo pripojit?

	Kvuli bezohlednosti jednoho a neschopnosti a neochote druheho cpat
penize do chrtanu statni soudni masinerie (ktera nevic nejspis nic
nevyresi, nebo, prinejmensim ne za meho zivota) mi nepripada ucelne ...

	V jednom pripade nic podnikat nebudu - ale az se to Contactelu stane
podruhe, proste zablokuju prijem posty z jejich serveru. Pokud si dobre
pamatuji, tato strategie se v minulosti uz jednou osvedcila (kauza MRP).

	Vetsina ISP chape, ze ani potreba penez je nemuze dohnat k tomu, aby
nabirali zakazniky, ktery pak opakovane obtezuji ostatni. Verim, ze to
Contactel chape take a v tomto pripade slo proste o "ulet".

					Dan

--
Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz