Spamovani z domeny tvujdum.cz

Danny Danny02 at seznam.cz
Thu Jan 30 04:58:40 CET 2003

Ahoj Dane,
Když jsem četl tvůj příspěvěk tak tomu nemůžu uvěřit.
A že Contactel nemůže smazat schránku uživateli? No to je síla.
Mě ji smazali bez jakéhokoli varování a to jen proto že jsem se
nepřipojil přes dial-up 2 měsíce. Na technické podpoře mi sdělili že za
to nemůžou a že to mám "blbý" že mi smázli mejly a veškeré kontakty.
A toto není jediná špatná zkušenost s firmou Contactel.

S pozdravem Danny.