Reload na Netscape

Roman Svihorik gemini at stonline.sk
Wed Jul 16 19:55:45 CEST 2003

Podla mojich skusenosti je verzia 7 pekny brak - mne osobne
je luto, ze som si neponechal verziu 6.2...
Okrem ineho v. 7 zle zobrazuje velky pocet webovych stranok
(IE nema problemy, ani vo verzii 5.0!), uplne zle je
vyriesene riadenie vlastnosti folderov v news (ale aj pri
e-mailoch), tu citam o dalsich problemoch, atd.
Som sklamany.
Roman