.local TLD, DNS a RFC

Peter Mann Peter.Mann at tuke.sk
Mon Jun 30 15:57:22 CEST 2003

Zdravim,

prednedavnom som niekde cital, ze pre DNS privatnych ip adries sa
odporuca pouzivat top level domenu .local ... nemozem to vsak nejak
najst v nejakom RFC, nasiel som iba IANA draft z roku 1999:
http://www.globecom.net/ietf/draft/draft-ietf-dnsind-local-names-07.html

moja otazka teda znie: ako je to v sucasnosti? presiel ten draft alebo
nie? kde najdem prislusne RFC?

nasiel som iba RFC2606: Reserved Top Level DNS Names
a tam sa pise iba o testovacich domenach:
                .test
                .example
                .invalid
                .localhost
a rezervovanych domenach:
        example.com
        example.net
        example.org

viem, ze si prakticky si mozem vytvorit v privatnej sieti lubovolnu TLD,
ale co ak sa mnou zvolena vymyslena domena neskor stane oficialnou TLD?
;-))))

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE