HTTP hlavicky Refresh:

Lubos Kaspar lk at cnb.cz
Fri Mar 14 14:56:31 CET 2003

> Date: Fri, 14 Mar 2003 12:19:44 +0100
> From: Jan Kasprzak <kas at informatics.muni.cz>
> Subject: Re: HTTP hlavicky Refresh:
> To: net at cs.felk.cvut.cz
> 	Jo. Nebo se na ty starsi browsery vykaslu, protoze ja potrebuju
> spis tu vlastnost refreshovani i samostatnych obrazku nez podporu
> starsich browseru. Oni ty grafy samozrejme uvidi, jen jim nebude fungovat
> ten refresh. Jeste taky muzu delat kouzla na zaklade hlavicek User-Agent,
> ale do toho se mi moc nechce.

Doufam, ze jsem dobre pochopil podstatu problemu, takze si dovoluji
maly namet na mozne alternativni reseni: pokud by obrazky, u nichz
se pozaduje refresh, byly v samostatnych ramcich (HTML: <frame>), tak
refreshe ramcu jsou "nezavisle" a melo by to fungovat (a treba i celkova
realizace na serveru by byla jednodussi, samozrejme s vetsi http-rezii
na stahovani vice entit do ramcu). Zkousel jsem to s NN 4.73 a
slo to. Pak by byly "mimo hru" jen prohlizece nepodporujici ramce (to
by asi musela byt uz dost velka vykopavka, ale pomoci <noframes> by se
dal i tak udelat prvotni vystup analogicky dosavadnimu s tim, ze by tam
mohla byt poznamka, ze refresh obrazku nemusi fungovat).
--
Lubos Kaspar