Internm nebo externm modem?

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Thu Oct 9 15:52:48 CEST 2003

Externi se da vypnout a urcite vam nic pak nevytoci linku.

Externi odpojite od pocitace a blesk prijdivsi po tel. drate vam ho
neodpali

Na externim vidite krasne jeho aktivitu

Externi ma uzky krk tu seriovou linku, kdezto interni ne. Nedivte se, ono
to pouziva na obou koncich (tj modem vas i providera) kompresi a muj rekord
v dosazene prenosove rychlosti byl 43kB/s (ano, vidite spravne) pri mirroru
HTML dokumentu z msdn.microsoft.com.

JL.

Odesílatel: Petr Svoboda <peter_svoboda at centrum.cz>
Potřeboval bych váš, zda si pořídit analogový interní nebo externí modem,
já vim, že na toto téma už bylo asi vedeno dost diskusí, ale kde jsem co
viděl, tak řikaly, že je lepší externí, ale mě exterí vytahuje menší
rychlost než interní, nevíte proč? Rychlost omezená neni.