ping a traceroute skrze gateway

Filip Jares fjares at arcig.cz
Tue Oct 14 21:04:00 CEST 2003

Dobry den,

(neberte moji odpoved prosim prilis vazne, jelikoz jsem teprve sitovy
zelenac, ale kdyz uz tu jsem, tak citim potrebu trochy pomoci?)

Mysim, ze rezevovane `privatni' adresy (jako 192.168.1.40) se neroutuji.
Aby bylo z pocitace uvnitr site `videt ven', musi se na brane zprovoznit
tzv. IP-maskarada (brana (maskaradovaci pocitac) prevezme od pocitace
uvnitr site `dotaz' a obrati se na cilovy pocitac v Internetu, pricemz
se tvari, ze je to ona, kdo pozadavek vznesl... Pocitac v Internetu
brane odpovi -- a `mysli si', ze komunikuje s ni. Brana pak preda
odpoved `svemu' pocitaci)...

				Zdravi,
						Filip Jares

P.S.  jak uz jsem rekl, prosim nezlobte se na me, pokud jsem odpovedel uplne mimo ...