Reakce na ICMP port unreachable (IRIX)

Matus UHLAR - fantomas uhlar at fantomas.sk
Thu Oct 30 10:56:13 CET 2003

Dan Lukes <dan at obluda.cz> wrote:

>        To bych si takhle autoritativne rici rozhodne nedovolil.

ja som to tvrdil len na zaklade vami spominaneho RFC, po upresneni pana
Chalupy to tam je napisane dokonnca dvakrat.

>        Takove pakety lze, jak znamo, prili sjednoduse nafalsovat - a tak uvaha
> nad tim, zda na konkretni ICMP reagovat a jak je vic nez jen legitimni.

Ano, ale na to je predsa iny bezpecnostny mechanizmus - ICMP paket musi
obsahovat co najvacsiu cast paketu povodneho, reakciou na ktory bol
vyslany, a prijimajuci stroj si musi overit ci ten ICMP paket nie je
fejknuty.

TCP RST moze tiez poslat hocikto takze si ho musi TCP stack overit tiez :)

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.