ANKETA

Petr Svoboda peter_svoboda at centrum.cz
Fri Sep 19 21:42:31 CEST 2003

Čus useneťáci, jsem tu zase já a mam na váš pár otázek, ocenil bych,
kdyby na ně mi mejlem nebo nejlépe do News odpověděl. Předem díky.

1) Myslíte si, že za pár let bude Internet plný elektronických zpráv z
viry, neplatnými pakety a webhoostingy plné nekvalitních frontpage webů
obsahující nesmyslné informace?

2) Má budoucnost Linux, Mozilla a jiné open source produkty více než
Microsoftské komerční?

3) Hrozí vyhynutí ostatních aplikací pro Internet? Bude se využívat
pouze WWW?

4) Jaký používáte operační systém a www prohlížeč?

5) Myslíte si, že se podaří zlikvidovat spam?

6) Hrozí, že Internetu bude "vládnout" Bill Gates? A, že Internet už
nebude nezávislý na platformě?

7) Hrozí výpadek Internetu???  Je to vůbec možné?

8) Jak vydíte budoucnost výpočetní techniky?

9) Jak využíváte Internet?

10) Máte webové stránky?