LAN za linux firewallem

Hynek Los hynek.los at volny.cz
Tue Sep 30 17:08:05 CEST 2003

Zdeněk Sejček wrote:
> Děkuji za obsýhlou odpověď.
> Jsem v podstatě student školy a za mé služby v oblasti IT nechci po
> škole nic víc, než abych měl ze svého PC plný přístup na iNET. Ostatní
> Pc ve škole jsou připojeny pouze pomocí proxyny + server routuje POP a
> SMTP, to je vše.
> Jde o nastavení serveru pro mě, pro jedinnou IP 192.168.1.205.
> Přístup z venčí nechci a nebo chci opravdu jen pro mé PC.
> Konkrétní problém: Jde mi o to, že potřebuju k práci program, který
> vyžaduje fungování protokolu UDP na portu 1400. Když ho chci použít,
> [...]
Ahoj

takto jak popisujete by mela vypadat sit s firewallem - byt tim spravcem
ja tak moc sanci nemate ,protoze vsechny tyto veci jsou riziko - a to
nese dotycny spravce - vy ne. proto se firewaly nastavuji stylem -
vsechno se zakaze a povoluje se nezbytne nutne  - pro studium je urcite
mozne vytvorit podminky primo na lokalni siti