opak samby

Martin Dvorak martin.dvorak at jasnet.cz
Wed Jun 23 11:51:34 CEST 2004

ok, a co ty porty?
mam povoleny port 139 na vstupu a a plny rozsah na odchozim a stejne to
hlasi :

resolve_hosts: Attempting host lookup for name union<0x20>
Connecting to 10.44.0.1 at port 139
timeout connecting to 10.44.0.1:139
Error connecting to 10.44.0.1 (Operation already in progress)
Connection to union failed

jde mi o to, ze nez dam echo druhe strane, tak bych potreboval vedet,
zda nemam nekde chybu.
takze krome portu 139 potrebuji jeste nejaky?
diky
martik