problem s načtením

Petr Voralek nazir at comp.cz
Fri Jun 3 11:34:32 CEST 2005

  On 1.6.2005 3:34, *stuclik at centrum.cz* wrote, and I quote (in part):

> Poprve sem si nainstaloval Linux, harddisk sem mel naformatovany,
> nainstaloval sem myslim vsechny potrebne balicky (mam distribuci
> Mandrake ) avsak po instalaci a LILO mi nenabehlo graficke rozhrani
> (nastavil sem rozhrani KDE ) ale jen nejaky prikazo PS sorry za
> neodborne terminy....ale linux sem dostal do ruky poprve dnes. diky
> za odpoved

  Bylo by vhodnější pokládat dotazy, související s linuxem (respektive
mandrake (mandriva) linuxem) v konferenci k tomu určené, tedy
cz.comp.linux.mandrake (případně obecnější dotazy do cz.comp.linux).

  To, co Vám naběhlo, bude zřejmě klasický přihlašovací řádek v konzoli,
prostě se přihlašte jako uživatel, kterého jste si vytvořil při
instalaci mandrakelinuxu a po přihlášení spusťte X příkazem "startx"...
  Až Vám KDE naběhne, spusťte si v něm "Ovládací centrum mandrakelinux",
přejděte v jeho nabídce do "Start počítače" -> "Automatické přihlášení"
a za domácí úkol zjistěte, co tam asi bude potřeba provést...

  Možná nebude od věci zabrowsit na stránky http://www.mandrake.cz a
také si stáhnout a pročíst českou příručku ke své verzi z
ftp://ftp.mandrake.cz/pub/linux/people/mandrake/bibri/doc/cz/

--
   Petr Voralek   <nazir@(comp|volny).cz>     24229288 at ICQ