Zatezove testovani webu

Zdenek Ilek xilek at sun.felk.cvut.cz
Wed May 4 18:29:15 CEST 2005

Nemyslim si ze to patri do tehle konference. A tak odpovidam primo.

http://jakarta.apache.org/jmeter/ nemam moc zkusenosti
http://www.opensta.org/ rady jak pozitivnmich tak negativnich zkusenosti
A pak haldy ruznych jinych toolu ktere pro tento ucel nejsou primo urceny
ale daji se pouzit.

Spis se ozvete jaky typ webu a jakym zpusobem potrebujete testovat.

Zdenek Ilek