nakupovani na eBay

Roman Svihorik gemini at post.mbc.sk
Wed Nov 16 20:00:30 CET 2005

No, neviem, ale...
Ak to ma taky dizajn, ako tvoj styl vyjadrovania a ak to funguje s
takymi chybami, ako su tvoje gramaticke, tak "zhasla fajka" hned na
zaciatku.

A vobec - je lepsia jedna dobre fungujuca a spolahliva aukcia, ako
tridsat (povedzme) malych, neznamych a bez renome.

Ako vidis, som skepticky. A na ponukany web site kliknem, az to bude
overene. Ja som totiz opatrny.
Roman

P.S.
E-mailova adresa na centrum.sk na doveryhodnosti tiez neprida.