Wi-fi Internet sifrovany na Win98

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Apr 1 20:26:38 CEST 2006

Petr Svoboda napsal/wrote, On 04/01/06 14:31:
> Mohli by jste mi doporučit nějaký software, nejlépe zdarma samozřejmně,
> pomocí kterého bych rozběhat na Win98 Wifi připojení, s podporou
> šifrování? Prý existuje nějak klientský systém Oddysey, ale nevím přesný
> název. Jedná se o Bluetone Wi-fi. Mam kartu ASUS WL-138g WiFi PCI
> adaptér - 802.11b/g (11/54Mbps).

	Na Win98 se nam nakonec zadny z bezplatnych programu rozchodit
nepodarilo. Ale obcas byva potrebny software soucasti ovladacu
dodavanych s prislusnou kartou (i kdyz, podle dodaneho textu to asi
tento pripad nebude).

	Co se Oddysey tyce = mate v textu URL, takze nevim, jaky jeste mate
problem. Krome tohoto systemu jeste existuje AEGIS:
http://www.mtghouse.com/

	.. ktery jsme na Win98 take uspesne ozkouseli.

					Dan

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz