Mudy

Martin Jerabek jerabek at Marvin.fsv.cvut.cz
Wed Dec 20 10:26:41 CET 1995

On Wed, 20 Dec 1995, Stanislav Komora wrote:

> Zdravim vsetkych!
>   O sluzbach internetu som toho uz pred precitanim Vasej knihy vedel dost,
>  ale hry typu MUD, to bolo pre mna nezname.
>  Takze mam na jednu otazku:
>  Ako sa prihlasim na nejaky MUD, trebars na pocitaci praha1.ff.cuni.cz?
>
>                                   Stano

No, pokud tam MUD jeste funguje (protoze se nekomu nelibilo, ze jeho
studenti hraji MUDy misto toho aby se ucili, bude se tento MUD v dohledne
dobe nekam stehovat) ale zrejme jeste ano, staci udelat nasledujici.

Telnetem se pripojit na adresu MUDu praha1.ff.cuni.cz a port 7680

Tedy z UNIXu

telnet praha1.ff.cuni.cz 7680

nebo z dosu pomoci NCSA telnetu

telnet

Alt+A

parah1.ff.cuni.cz 7680

pote co se objevi uvodni hlavicka MUDu staci zadat  g  a nalogujete se
jako guest. To vetsinou na prvni pokus postaci, abyste se seznamil s
prostredim MUDu a s jeho ovladanim. Pozdeji si muzete vytvorit svou
vlastsni postavu postavu pomoci volby  c  - create new character.

Pokud budete mit nejake problemy, nebo budete potrebovat adresy na dalsi
MUDy, staci se na mne obratit.

S pozdravem

Marvin.