jeste jednou Re: Liberec

Ales Cepek cepek at TeTrAoDoN.fsv.cvut.cz
Mon Dec 4 13:32:00 CET 1995

On Mon, 4 Dec 1995, Jiri Demel wrote:

> Zkuste  ftpmail  (str 60).
>
>                                         Jiri Demel
>                                         Stavebni fakulta CVUT

Nedalo mi to a overil jsem si, ze nedoslo k zadne zmene v libereckem archivu.
Prirucku jsem jsem dostal obratem. Na adresu

    ftpmail at ftp.vslib.cz

jsem poslal mail, ktery obsahoval nasledujici prikazy

    cd /pub/news.answers/mail
    get inter-network-guide

Prirucka prisla zakodovana programem uuencode, takze jsem obsah mailu
musel ulozit do pomocneho souboru a dekodovat programem uudecode --- na mem
PC pracujicim pod Linuxem jsem napsal:

     uudecode tst.uue

Pokud pracujete pod Dosem, budete asi muset editorem zmenit jmeno
vystupniho souboru (napr. v tst.uue nebo kam dosly mail ulozite), nebo
zadat druhy parametr programu uudecode.

Tot vse   (.... v danem pripade se samozrejme rozumi vslib :-)

Ales Cepek