Jak se telnetem zalogovat do sachoveho serveru?

Ales Cepek cepek at TeTrAoDoN.fsv.cvut.cz
Wed Nov 29 16:52:24 CET 1995

On Wed, 29 Nov 1995, Jaros Stanislav - IN,,student,UID=15843 wrote:

>    Vazeny pane Cepek,
>
>    rad bych Vam podekoval za napsani knihy INTERNET :-) CZ. Rad
> zkousim i v ni uvedene priklady.
>    Snad se neptam na nejakou banalitu, kterou bych mel vedet, ale
> zkousel jsem se telnetem prihlasit na holandsky sachovy server
> (dds.hacktic.nl 5000) a nevim, co zadat za login: ...
>    S praci se sitemi teprve zacinam a proto jestlize mi muzete
> poradit, predem Vam dekuji.
>
>    S pozdravem
>                                   Stanislav Jaros

Vazeny pane kolego,

dekuji za dopis a za laskave hodnoceni knizky :)) Zkusil jsem se prihlasit
na zmineny server a zjistil jsem, ze byl preveden na adresu

        dds.dds.nl  (194.109.20.24)   port 5000

Zkusil jsem se nalogovat na novou adresu a podarilo se mi to, ale odezvy
byly znacne (asi bude mirne pretizen).  Pri prihlaseni chtel po mne GNU
Chess server jednoznacne ID (obdoba nick name v IRC). Zadal jsem sve jmeno
(Ales) a server reagoval zpravou zhruba v tomto smyslu: uvedena
identifikace neexistuje, muzes ji pouzivat ale nebude pro ni registrovano
herni skore .... Tj. prihlasil jsem se jako "guest" (host).

Sachove servery se mi moc libi, bohuzel nejsem sachista a muj obdiv je
tedy pouze platonicky. Pokud hrajete sachy, bylo by skvele, kdybyste mohl
casem poslat zpravu na smajlik at cs.felk.cvut.cz o svych zkusenostech.

Konference smajlik nam trochu usnula. Po vydani knizky jsem se trochu
bal, ze nebudu delat nic jineho nez vyrizovat prispevky z konference a
ono zatim ticho po pesine. Nechce se mi verit, ze by se nam s Vladimirem
podarilo vysvetlit vse tak dobre, ze neni uz o cem mluvit ??? :))

Ales Cepek