Zadost_o_servery

Richard Hajek RHAJEK at merlin.cz
Fri Aug 2 09:59:07 CEST 1996

> Zdravim vsechny.
> Mam malou prosbu.Mam pripojeni na INTERNET jen OFF-LINE po CR.
> Prosim, zda mi muzete poslat nejake adresy serveru (FTP,Gopher,
> Archie,..atd), ktere podporuji pripojeni pres E-mail. Dale prosim o
> informaci, co vsechno s timto pripojenim dokazu. Predem dekuji za
> kazdou zpravu.
>
> -----------Michal Linha----------< o639azpv at cespoj.cz >-------
> _
Doporučuji sehnad si nekde kihu od autoru Vladimír Vrabec a Ales Cepek
zde najdete mnoho odkazu na E-mailove pristupy k Internetu .
Jen tak namatkun vybiram:
                                                   pro fpt je napr.
fptmail at ftp.vslib.cz
                                                   pro gopher
gophermail at eunet.cz

Jinak existuje take tak zvana prirucka doktora Boba ktera popisuje
pristup na Internet.
Da se ziskat poslanim e-mailu na urcitou adresu jeji ceska se da
ziskat na adrese bobrankin at mhv.net tak ze zaslete przny dopis na tuto
adresu a do subjektu uvedeta nasledujici sednd accmail.cz.
Autorem prekladu je Martin Slunecko.

 | Hajek Richard           |
 | Merlin Ltd.             |
 | Otakarova 15            |