Bankovni urednik

Ales Cepek cepek at Panurgos.fsv.cvut.cz
Sun Aug 4 16:26:20 CEST 1996

On Fri, 2 Aug 1996, Batek Lubos wrote:

> Skuste sa pozriet na www servre bank. Viem, ze aj Centralna banka UK
> ho ma. Tam by sa mohli nasi bankovi uradnici niecomu priucit. Inak by
> mohli chciet info o burzach, kurzy a pod.

... ja jsem se na tohle tema kdysi par lidi ptal a obavam se, ze nase
banky jsou vuci Internetu notne podezirave (ci prezirave). Zrejme predevsim
kvuli ?bezpecnosti? komunikace (jako laikovi se mi to pri pohledu zvenci
pri cteni zprav o tom co nektere nase banky dokazi provade za kousky
zda mirne receno usmevne). Pokud potrebujete argumenty pro presvedceni
svych sefu, pak bych doporucoval zacit emailem a to predevsim jako
nastrojem pro komunikaci s klienty s pristupem do Internetu (tech je
nepochybne cim dal tim vic) a to napriklad pro konsultace ohledne
home bankingu a pod. Samozrejme, ze nelze zapomenout na reklamu a
zverejnovani udaju pro sirokou verejnost prostrednictvim WWW.

Ales Cepek